1397-02-20 05:18
528
0
53340
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مبلغان دینی در تبیین شخصیت امام خمینی (ره) و 15 خرداد قیام کنند/ نسل جوان به دستاوردهای نظام اسلامی افتخار کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از رسانه‌ها و مروجان و مبلغان دینی خواست تا در تبیین شخصیت امام خمینی (ره) و 15 خرداد قیام کنند تا نسل جوان هر چه بیشتر با این پدیده تاریخی آشنا شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قیام الهی 15 خرداد هستیم و برنامه‌های متنوعی را با تمام توان در این راستا با شعار محوری «افتخار به گذشته و امید به آینده» برگزار خواهیم کرد.

وی از تدارک برگزاری همایش بزرگ سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و تصریح کرد: نخستین برنامه‌ای که ذیل ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام خواهد شد و باید بسیار باشکوه انجام شود؛ همایش پیام‌دار، مقتدر و قوی پیرامون سالگرد ارتحال امام راحل و گرامیداشت 15 خرداد است که این برنامه برای نسل جوان و کسانی که علقه دینی و انقلابی دارند بسیار اثرگذار خواهد بود.

*نسل امروز باید به نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن افتخار کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: امام راحل مبدع و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی هستند و منشاء خیر و برکات زیادی برای برگزاری برنامه‌های این ایام خواهد بود برنامه‌ها نیز با شعار محوری «افتخار به گذشته و امید به آینده» در سطح ملی و بلکه در سطح جهانی برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه‌های محوری این ستاد تا 22 بهمن‌ماه جاری با همین شعار خواهد بود از همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های استان خواست برای برگزاری مراسمات این ایام، شعار محوری مذکور را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز باید به نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن افتخار کند، گفت: نسل جوان و متولدین دهه‌های 70و 80 نمی‌دانند که برای بردن نام امام خمینی (ره) چه انسان‌هایی به سلول‌های مخوف ساواک افتادند، کتک خوردند و شهید شدند.

*چرا باید نسبت به پدیده تاریخی 14 و 15 خرداد کم‌کاری و تعلل صورت بگیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه بر اساس آمار 260 ماهواره به زبان فارسی بر علیه امام راحل، آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: شبکه‌های تبلیغات اسلامی، تبلیغات دینی، تبلیغات اجتماعی و تبلیغات سیاسی ما چقدر در برابر این هجمه‌ها فعال شده است.

احمدی با اشاره به اینکه 2 هزار برنامه ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران به طور شبانه‌روز در حال سمپاشی افکار عمومی جهان هستند، گفت: متاسفانه این برنامه‌ها تا حدودی تاثیرگذار بوده است، در مقابل هنوز جوان ما نمی‌داند 15 خرداد چیست، چرا باید نسبت به این پدیده تاریخی کم‌کاری و تعلل صورت بگیرد.

وی بیان کرد: روزی برای بردن نام امام افرادی کتک می‌خوردند و فردای قیامت به خاطر تعلل برخی افراد برای نبردن نام امام و آرمان‌های ایشان باید پاسخگو باشند.

*شخصیت امام راحل باید در همه ایام سال به ویژه 15 خرداد معرفی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از اصحاب رسانه، مبلغان و مروجان دینی خواست تا در تبیین اندیشه‌های امام برای نسل جوان و کسانی که امام را ندیدند و از ایشان خاطره‌ای ندارند تلاش کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه شخصیت امام راحل باید در همه ایام سال به ویژه 15 خرداد معرفی شود، تصریح کرد: خیلی تاسف بار است که در کتب درسی به شخصیت امام خمینی (ره) کمتر پرداخته شده است.

وی ابراز کرد: امام خمینی (ره) خودش را هدیه به اسلام کرد و در سیل خروشان دفاع از اسلام و استمرار خط عاشورا خودش را فدا کرد و هیچ تعللی در این زمینه بخشودنی نیست.

*انقلاب اسلامی؛ پایان مارکسیسم، کمونیسم، لیبرالیسم  و حیات مجدد اسلام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه جریانی از درون به امام‌زدایی پرداختند، گفت: خواستند به نسل دهه 70 و 80 القا کنند که امام به تاریخ پیوست آنها به شیوه‌ای و حزب منحله مشارکت به شیوه‌ای دیگر سریعا اعلام کردند که امام دیگر تمام شد.

احمدی افزود: امروز اندیشه دیگری همین مسائل را دنبال می‌کند و اندیشه دیگری با سکوت از این اندیشه‌ها حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب اسلامی ایران نیاز به تبیین دارد، ابراز کرد: اگر مایه فخر را نشناسیم نمی‌توانیم به آن افتخار کنیم، امروز آکادمی‌های جهانی به اتفاق می‌گویند با انقلاب اسلامی؛ پایان مارکسیسم، کمونیسم، لیبرالیسم اتفاق افتاده و حیات مجدد اسلام جریان گرفته آیا اینها افتخار نیست.

*احیای هویت دینی، سازندگی و پیشرفت جزو دستاوردهای نظام اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به دیگر افتخارات 40 ساله انقلاب اسلامی بیان کرد: پایان استبداد خاندان پهلوی، استقرار جمهوری اسلامی، ایجاد امنیت، اعتماد به نفس ملی، احیای هویت دینی، سازندگی و پیشرفت جزو دستاوردهای این نظام است که همه به آن افتخار می‌کنیم.

احمدی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام الله 14 و 15 خرداد در تبیین دستاوردهای این نظام الهی تلاش کنند و هر کسی در این زمینه کوتاهی کرد باید مذمت و ترغیب به تبیین اندیشه‌های امام برای نسل جوان شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.